Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

glömde skriva igår.. 20/12-09

Rubriken säger allt ... :p  sorry om jag glömde skriva igår och har toge skit många bilder som jag tänkte lägga in här. nej  men vad händer?, jjo datorn dampar! så jag kan inte lägga in bilderma fyy ffan ;*/ !! jaja ... får väl lägga in dom när dom som minst är nödvändiga för jag kan ju inte lägga in dom till veckan och säga ja de här var den.... asså  de blif fuurt. :P Idag har jag hunnit med ganska mycket känns de som.. när jag vaknade var klokcan typ  halv 10 så jag låg i typ 10 minuter efter de.  sen så satte jag mig vid datorn åt frukost (ägg :P) jaa så kollade jag på en film " The Lizzie Mcguire" den är bra men gammal xD sen stooppade jag typ efter jag hade sett en tredejdel av filmen och gjorde i ordning mig alltså plaattade håret och sminkade mig . sen så sätta jag på filmen igen kolalde klart på den sen gick jag bara å tråkade.. Väntade på att mamma skulle komma så att vi kunde åka in till stan sen kom hon och efter typ en kvart tjugo minuter åkte vi in till stan. Vi skulle åka och kolla på min syrras nya lägenhet Fyy ffan va fin alltså kanske inte jämt den snuyggaste men myysig vare eelleer jo med deras möbler (min syrras och hennes killes) blev de mke finare. :P<3 Nu vet man vart jags ka gå om ja är istan coch missar bussen när de är kallt jo till dom ska jag gå! :phahhaha <3 nu ska jag ladda ner en film eller nått tror ja :P Aja ni får hade så braa :9

ps, om det går så laddar jag in bilderna imorgon,. då kanske jag har min dator den funkar lite bättre!:)
och för er som inte förstår värmländska så betyder "fuurt""fult " :P <3

  `v´

11 dagar kvar till JULAFTON! 3 dagar kvar tills tomten kommer (a



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback