Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Jodå, det var ju trevligt!

Precis kommit hem från det 3:dje kalaset på 2 veckor. Min kusin blev 11 så va hos faster och firade honom. Nu när jag kom hem så hade Anton gjort sig körv med bröd. Sen går brandalarmet helt plötsligt och vi fattar inte varför. Sen reser jag mig upp då ser jag att de va jävligt rökigt här inne. Men jodå.. då är det en viss Anton som har glömt att stängt av plattan på spisen... Det han säger är "Jag visste den va på, skulle bara se om brandalarmet funka" Ahh, jo tjenare älskling ;) Du är att go ändå! :)
 
Borde kanske egentligen inte sitta framför datorn nu, är väldigt spänd i öga och då känns det inte så smart att sitta framför en lysande skarp dataskärm men. Jaja. Mensvärk har man också, alltid lika kul att va tjej denna tiden på månaden! Haha... Varit hemma idag å inte gjort så mycket, men imorn blir det antagligen skola om jag får tillräckligt med sömn till natten! Och på lördag blir det ut med bästa älskling och vänner! :)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll! 
Puss & Kram ♥
 
Bild från förut, har mina nya tröja och min nya väst på mig. Båda köpt på H&M :)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback