Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Hoppas detta funkar!

Hejjj! 
Har precis varit nere på apoteket och köpt proactiv. Brukar oftast inte lita på sånna reklamer, men en kompis hade det och det funkade på henne. Nu ska vi bara testa om det funkar på mig. Vart lite besviken för att inte refining mask va med, men, nu ska jag bara försöka sköta detta morgon och kväll! :)
 
Älsklingen kommer hem om typ en timme. Själv har jag varit hemma sen ca 12.00..
Men ska snart ta och göra iordning mig, för Antons brorsa har ordnat ett kalas för deras mormor. Så blir dit sen. 
Har väl inte mycket mer att säga än det.
 
Men skriver snart igen! 
Puss & Kram
Hoppas detta är värt dessa 399 kronorna! :) 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback