Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Måndag...

Idag är det starten på en ny vecka, för att tänka positivt så ser jag det som ännu en vecka närmare sportlovet! 
Hemma tidigt idag, så när jag kom t stan gick jag till kicks för att köpa ny concealer eftersom jag glömde min i Glava efter att mamma har lånat den, så köpte en i princip likadan för 99 kr, bara att det var lite mindre i denna. Men skitsamma! Sen var jag inne på Nordells för att vara lite gullig mot min älskling, så när han kommer hem står det en räksmörgås i kylen till han! :) 
 
Är sleten som f*n, trots att jag bara varit i skolan några få timmar och har inte sovit dåligt inatt heller men. Hoppas denna veckan går snabbt, vårterminen brukar gå snabbt så :) Bara 3 veckor kvar till sportlovet nu (med denna veckan) och det känns förbannat gött. Synd att det bara är en vecka av ledighet, men bättre det än inget! 
 
Dagen idag är oplanerad. Blir väl att sitta hemma i sängen, å se på tv med älsklingen, som vanligt :) Men inga fel med det :) 
 
Har väl inte mycket mer att säga än det.
Ha en bra dag!
Puss & Kram 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback