Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

There has been some changes in my life...

Som rubriken lyder... Mitt liv är ganska så annorlunda nu.
I början av Juni så gjorde jag slut med min pojkvän & det är inte er ensak att veta varför, men så är det iallafall. Så nu är jag singel för första gången på 2 år och 3 månader. Jag bor därför ensam i Arvika och det är rätt härligt faktiskt, har ju vänner jag kan träffa så! 

Ja, sen så har jag bestämt mig för att inte blogga något mer. Inte än på ett tag och inte på denna bloggen iaf. Men det har varit roligt, haft denna bloggen sen December 2009. Jag tänker därför inte ta bort den, men... Det kommer inte komma några mer inlägg efter detta. 

Ni alla får ha det så bra, och njuuuut av sommaren! 
Puss & Kram 







Carro

hoppas du hittar tillbaka till bloggen nångång :)

2014-10-18 / 22:09:24
BLOGG: http://carro93.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback