Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

I Glava!

Sitter i soffan i Glava nu och det är fullt med fölk här... Är fruktansvärt trött åh, hade 2 anfall igår med 1 timmes mellanrum.. Menmen, sånt är livet. Det går iaf bättre nu än förut! :) 
Imorgon kommer min älskling hit å stannar till tisdag, så han får bli med till K-stad på måndag när jag ska till doktorn :) 
Jag har verkligen typ heeela sportlovet uppbokat! 
Liksom...
Måndag- Ska till doktorn...
Tisdag- Ska mysa med min älskling, då vi varit tillsammans i 2 år <3 
Onsdag- Kaaaanske ska va med Alexandra :)
Torsdag- Är jag faktiskt inte riktigt helt säker på vad ja ska göra. 
Fredag- Ska jag och anton ut å äta, för då har vi fått pengar så vi firar då ;) 
Lördag- Utpå!
Söndag- Ligga bakis... 
 
HAHHAH, jaaa... såå... hmm... 
Har inte mycket mer att säga, vill bara att dagen ska gå snabbt så att det kan bli söndag så älsklingen kan komma hit och det är farmen som jag har blivit beroende av ;)

Ha en fortsatt trevlig dag! 
Puss & Kram <3 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback