Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Blir något så förbannad.

Jag blir så jävla förbannad på folk som inte har något vett i huvudet. Att en del kan vara så falska helt igenom, det är sjukt. Skulle/ska ut ikväll, men kan inte säga att jag har så stor lust nu. Är bara riktigt pist off, det har verkligen gått för långt. Just nu, har jag 2 riktiga vänner som jag VERKLIGEN kan lita på! Utan Joel och Anton vet jag inte vad jag skulle göra... Men som tur har jag dessa 2 tjommera! 

Har inte mycket mer att säga än att jag är riktigt jävla förbannad. 

 Ha en trevlig dag och kväll osv!
Puss & Kram


Har laddat ner denna app till iPaden, så att nu ska jag mjukstarta lite med träning sen ska det bara bli lite bättre! Skiter i gymmet och tränar hemma istället, billigare så! :) 

Rekommenderar faktiskt denna app, gratis, bra med olika träningar för det man vill träna, eller om man vill träna hela kroppen osv!

"Daglig workouts" 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback