Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

God jul! Idag kommer tomten ;) 24/12-09

Shullluu :* Idag äre julafton !!!!! Nån som har fått något kul  ?  Har fått en bok nu på möran sen så blire fler spännande julklappar ikväll! Och igår fick jag en 500:lapp av farfar ! Pengar har man nu iaf :) JEANS NÄSTA! XD <3 hahaha . Är så otroligt rastlös jag väntar bara på att åka till koppom och äta julmat "med" kalle anka! Om jag tänk om jag får mer pengar då ? ! ;o GÖTT DE SKULLE VA! då skulle jag köpa en sportbag syrran tog den jag hade, men de var ju verkligen inte ovanligt för de va ju hennes lixom :P Haha jag ska köpa en FINARE! haha de va bara en svart annars jag ska ha en fin LITEN sak som är lätt att flytta runt mellan mamma och pappa! xD vad ska jag köpa ?  vill någon ge förslag .. ? JO en sak till min blogg ser så hemsk ut! ;o är de snälla någon som kan visa hur man designar en blogg lätt och gratis ? Det skulle jag behöva ! ;o den ser ju hemsk ut men det som räknas är väl de som står, men jag tycker att den ska vara snygg oxå! Jaja... nu får man vänta tills klockan blir två så man kan åka de är ju lixom BARA en timme kvar. :( Hahah xd blir nog izann imorgon för så som vi bruakr va hos varann efter jul å se vad vi fått! :) Ni får ha det så bra och en riktigt rolig jul får jag önska er oxå! ;)  Skriver nog sen ikväll!  Så får ni nog se vad ja fåått kanske inte se men jag berättar :)  Puss på`t <3

Ps. GLÖM INTE DE MED BLOGG DESIGN " det är understurket "



izabelle

själv är man 4350 kr rikare ;M

2009-12-24 / 22:28:13
izabelle

kom imorgon , tidigt då hinner vi mer ;P <3

2009-12-24 / 22:29:48

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback