Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

gud har glömt bloggen.. ;o 23/12-09

FÖRLÅT! har inte skrivit på jätte länge nu .. okahj kanske typ 3-2 dagar men ändå! de får inte hända... Tänker hela tiden lixom att lägga ner de  här med blogg, men kan inte för kanske får min kamera till jul och då äre ju roligare att lägga in bra bilder.. :) Jaop igår gjorde ja ju ändå inget speciellt inte i förrgår heeller fdd. Idag vaknade ja ganska tidigt men låg en bra stund så.. när ja vaknade vare bara att duscha och göra i ordning sig för sen var det´bara in till stan. Skulle egentligen inte göra något speciellt jag skulle bara till syrran , men ja man vill ju känna sig lite fräsch :) Mamma och pappa var och julhandlade mat typ medans jag var hos tine och jag och tine sjöng " ;LIPS" ni vet de där spelet till Xbox ;:)  Sen så hann vi inte mke mer så... Jo jag fick kladdkaka som hon och hanna hade bakat igår :) MUMMS! ;*  Nu sitter jag och kikar på bdb sen skriver ja här ;)  Mamma sitter å kollar på  3;an på "funny pets and people" xD haha ;p Nu ska jag oxåå kolla in på FB lite :) KAN KNAPPT VÄNTA TILL IMORN  asså hallå julklappar under granen vem kan motstå att öppna ,, ? JO JAG för jag MÅSTE ! xD hahah :P Jag ska till mormor och morfar imorgon och fira jul så :)  De ska bli kul! :D  Såå.... men ni får ha det så bra .. kommer kanske inte skriva imorn så om jag inte gör de så.. GOD JUL!! :D <3

ps; äre de nån som vet när kalleanka å allt sånt där börjar imorgon ? KOMMENTERA DÅ!:)

Blogg; asså daah ni är inne på den puckon xD
Facebook (FB) ; Caroline Karlsson
Bilddagbok; ninnikarlssonn

alla undrar typ vad "tuesmon" betyder och om de har nån betydlese?  Jo jag ska säga de att tuesmon betyder "Du är min" på franska :D Så då behöver ni inte undra på de nått mer !




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback