Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

idag då :)

Hejhej :9 idag var jag ganska trött :p men de va för att jag och izabelle somnade typ inte föörrän halv fyra inatt och vi skulle upp nio :p hhaha, ja ja vi gick upp nio och drygade oss lixom men sen när klocka blev kvart i elva så skulle vi åka spark en skiiiiit lång bit... Vi gjorde de för vi skulle va med Jesscia och då träffade vi henne sen gick vi hem till henne  och jag dumpade sparken vid affären i en snödriva xD Tyypiskt ja.. :S xD Sen  så åkte vi pulka... :$vaddå man måste väl få va barnslig och ha riktigt KUL nån gång ;P ?  Sen så blev de kallt så vi gick in . Vi åt mat sen gjorde vi typ charader xd haha men de va inte länge xD sen gjorde vi kola! :p gött vare men blev litte illamående av å äta så många :o jjapp sen hämtade pappa mig och izabelle så körde vi hem iza och sen hem och in i bilen igen efter en timme för då åkte vi till mamma så nu sitter jag här efter att ha tagit lite korrt xD<3

har ett vad med iza att jag ska dygna tills klockan 9 på möran. AIN`T GONNA HAPPEN! XD

hon baah: skriv på facebook varje halvtimme eller nått så ja vet att du inte somnar! xD

jajajja :p ni får hadet så bra :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback