Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

nyår (D) ;p 31/12-09

Äre dags nu ? , nej tänkte väl de :p faktiskt 5 timmar och 45 minuter kvar ! :') Händer de nått speciellt på nyår då ?  :p  inte för mig iaf.... jag satt ynss och kollade på " Madagaskar 2" shiit rolig  film. :P  jaa.  izabelle är i sthlm, sen är alla andra nån annan stans inte här iaf ;p ! har åte räkor skaldjur och sånt annat ;)  de kommer bilder senare ikväll :p ! Glömde skriva igår, men igår så vaknade jag och alexandra runt ett halv två och alexandra åkte hem 2 sen kom ida runt tre då va jag med henne igår och vi gick och la oss fem imorse :S Vi kollade på fjorton suger, shit den filmen är som linas kvällsbok asså helt j*vla pinsam! Varje sekund faktiskt. jag och ida bara . : men byt klääder.! så kan du ju inte se ut. ! Nej säg inte så! o.s.v ! :p hahah ;p vi kollade lite på material girls oxåå .... Sen  skulle vi va liiite barnsliga och kolla på ett småkrypsliv, men jag hoppade till slutet av filmen för orka se hela den filmen lixom. Sen äääälskar vi theodor i "alvin och gänget" asså finns de nått sötare än en animerad fet kort liten "pipig röst"  ekoorre ? ! NEJ DE GÖR DE VERKLIGEN INTE!  Sen så gjorde vi inte så mke mer :p imorse eller imorse och imorse vet jag inte riktigt men jag och ida vaknade klockan två idag :) sen så åkte ida hem nästan direkt för hennes mamma kom då :9 jag har bara sutte vid datorn känns de som . och nu sitter jag och kollar på lassie ... tänker på våran hund som dog för en fem år sen kanske :/ saknar henne.....  hon var så lik lassie.. :( Usschh.. Är en djur älskare .- <3 speciellt hundar <3 jaja.  Kanske ska till grannen på nyår lite :)  vet inte men  de skulle kanske vart kul :)  <3 NI får ha ett gott nytt år, med go mat och roliga personer!

  saknar tess.. (våran hund)


izabelle

vill fira med diig sötnosa ;) <3

2009-12-31 / 21:21:35
olivia

jag hoppas du fortsätter med din blogg ! den är trevlig att läsa .:D

2010-01-05 / 17:56:48

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback