Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

pictures :)

Hejjhejj :) Har fått in bilderna på datorn nu ÄNTLIGEN! så nu ska ni få se bilder, jag skriver sen vad jag har gjort :p kanske inte massvis med bilder men en del. . och om ni vill se mer så gå in på : bannanflickan@bdb :P  min kompis har kommit på cepe namnet men de var för att jag döpte henne till : Meccahondals :p xD

BILDER :) juldagen :p
jag på izas golv:P jag på  izas golv? :)

bellapellan.blogg.se  ursäkta röda ögon! men har inte hunnit ändra ! Izabelle älskling på bild :)

 sötnosen själv<3

izabelle flyyyger XD


 och så här såg  vi ut efter en snöig fyrhjulingstur xD

 Jag och iza pyntade peppakakor :)

 Jag fotar men vet inte riktigtt när detta va ;p??

 istappar... de är kalltttt , brrr :p

nu får ni se fler bilder på ; bannanflickan@bdb



izabelle

fulla jag var med på bild -.- <33

2009-12-29 / 14:33:41

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback