Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

D jag ska köpa i challan t söndan.

Ja, har ju inte vart väg t challan än.. D blir ju som sagt d söndagen, vilket passar bra eftesom jag inte hade något planerat då! Men imorgon blire dans för fulla muggar ;) Och imorgon ska jag faktiskt ta kort! Har batteri t kameran så då ska jag passa på ... D värsta är om dansen ... d är att jag inte riktigt vet när den är imorgon... HMM? det blir nått man får fråga max på facebook .. JAPP! :) Nu kollas d på så ska de låta . hihihi , vill se på talang oxå, men 1 tv:apparat hos pappa . då blire inte så lätt. Hoppas dansen är tidigt imorgon, annars förstör den ju dagen LITE. Jag menar lixom så att man kan ägna eftermiddan åt annat som typ. FOTO! ;) HAHA! Men nu ska jah lägga in bilder på det jag SKA köpa nu på SÖNDAG!

Åtminstonde NÅGONTING av dessa plagg.

Möjligtvis någonting av detta*!


DETTA SKA JAG KÖPA!
OCH DESSA 'v'

JAPP DE VA ALLT. INTE STORSHOPPING DIREKT MEN AJA! :)
Lägger väl ut bilder på kläderna å så när jag köpt de :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback