Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Kollar på andra avenyn ;)

Jaop, nu kollar jag på AA ;) I LIKE IT , hähähä ;)  Det är så bäst . Ja nu har iza åkt hem... :( Menmne, imorgon blire väl ingen shopping, ska på kvartsamtal.. :( HATA! ;o jaja. alla är likadana . Nu ska väl jag och pappa sätta oss med mina lappar å gå igenom dom.. Men allt låt bra. Men spanska lappen har jag inte fått än ;s Kanske får den imorgon. Har vart så j*vla mycket sjuk när de har vart spanska. Sen har jag vart hemma en del för de med simon å så .. Så de står att jag har mycket frånvaro jag menar?  HALLÅ? så mycket har jag väl inte vart borta.. Fast visst de stog på fleras lappar menmen jaja ;)  Har pengar på mobilen , wiiihoooo... Tänker på va som händer på valbörg. blir väl hemme? .. Antagligen, :)  Nu vet jag inte va de blir, asså nu ska jag ladda in bilderna från i måndags oxå :) HAHAHA! har en sladd ;) YEEAAH! hähääh ;p Nu kommer en del bilder som jag inte har laddat in och orka redigera :)
måndags bilder: (obs bilderna är i ordning)

Emelin, elsa & saga.. Mina sötnowsar :)

HAHA ! sprang medans jag tog detta kortet, Izaabelle skulle döda mig med en cykel xD


åh, så duktig da emelin kan balansera ballongpinnen på handen :)

Och in mot skogen!! Där vi skulle ha gympa (styckåsskogen)

Sen hällde dom ut elsas dricka, på emelins ballong :p


Åh nej!!!! Emeling slog sin ballong mot en gran för hon trodde att den INTE skulle gå isönder!

Oh, nu va hon lessen för hennes ballong XD?

Vi råka lämna elsa å iza lite på efterkanten ? xD

SAGA? xD
Nu kommer bilder från när vi skulle gå på gympan

saga hade sin ballong i sin tofs ? ;p

BARABABABAAAAAAAAAH, i´m lovin it ;)
ballong från donken (:
Se min fina tussilago i ballong pinnen ;)
Men de va alla bilder,  hade så bra! Jag skriver god natt å så sen....
Men nu ska jag bada eftersom jag och iza aldrig gjorde d förut:) BYEH!


Anonym

Söööt du ärr, men herregud bilderna på mej! Hahah xD // den hemlige ;) <33

2010-04-29 / 18:41:15

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback