Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

skärt mig i fingret f*n...

HEYY!
Ja, dagen började med bild, f*n va tråkigt.. eller ganska kul vare, för jag , emelin, marie och helen dampade isönder, men i slutet av lektionen skulle jag typ ta bort något lim på bordet óch eftersom vi hade slått sönder massa muggar å allt ihop så vare ju små små små glasflisor över hela bordet vilket jag inte tänkte på , så jag skärde upp f*cking fingret, de gör fortfarande ont... JAJA! Efter de gick vi igenom provet. Jag klarade provet bra så jag  fick G+ :)  NÖJD :) Man kan ju inte få mvg och inte ig på de provet så... De högsta va VG+ Dom flesta tror ja fick typ G+ eller VG :)  Sen hade vi lunchrast i typ 1 timme å 20 min så då gick jag, saga, elsa, emelin & Izabelle t donken å åt ;) Mumsigt :p Alla tog happy meal xD ! HHAHAHA! säääärt' ;p så åt vi och alla tog en balloong hahah ! Kommer bilder senare sen  (; Vi skulle ha gympa efter så vi skulle ändå va iskogen på tipspromenad ;)  Emelin var ju så smart å slog sin ballong mot en gran, för hon trodde inte att den skulle gå i sönder, sen så var hon ILLA TVUNGEN att ha isönder min ballong xD ! Damp xD Sen så slutade vi ju efter gympan.. Då gick jag , izabelle å saga på stan.. Och kollade på kläder å grejjs, såg lite saker jag KANSKE ska köpa, men hade tänkt mig t challan nön dag nu så jag kan köpa nytt smink  "vilket jag verkligen behöver" Sen kom jag hem å då har jag  bara suttit här :) Men ni får hade så bra så kommer bilder å sånt sen ;) Hejdå♥ 



saknar dej som fan brorsan!
tänker på dig, hela tiden. Gud va gött d ska bli å  hälsa på dig!
Har väntat länge på detta. Såg dig senast i slutet av februari eller i början av mars.. Jag älskar dej brorsan du är bäst på jorden, å jag säger inte ofta dom tre orden.. men jag älskar dig brorsan du är bäst på jorden♥

du betyder så jävla mycket bror.. 



nu ska ja ta mig nått å äta ;) 


mikaela (:

okej, tack ninni! :) du har hjälps mig så mkt med sånt :D<3

2010-04-26 / 17:18:15
BLOGG: http://mmikaelamornesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback