Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

stan inatt :)

TJOSAAAN!
Idag vare så där jobbiggt, en lång dag vill säga xD HAHA! Skoldagen inte intressant... Efter skolan så gick jag kajsa å elsa till busstationen för jag skulle möta alexandra å ge t bax hennes plattång, hähähä ;') Sen så gick jag in till torget och mötte elsa och bella, vi väntade på saga eftersom att vi sskulle äta ;) Men d tog så lång tid innan  saga kom  så vi gick in på telia å kollade på mobiler?? hähääh , sen så kom ju saga å vi gick till charlies å åt.  bella bjöd mig på ett ostbröd å en dricka 25 kronor alltså.. sen så hade jag lånat 48 kronor av henne dagen innan när vi åt på donken å fikade på city.. Så när jag hade fått 300 kr på koret lite sådär så gick jag och tog ut en 100 lapp, köpte en mjukglasss å gick till charlies igen så fick iza 80 kronor :p SKA HA EN 5:A! :) JAJA! Sen gick vi på stan typ köpte en fondaution för 109 kronor billigt :) Så gick vi till dansen.. Ja vi hade ju dans träning idag för låten " singing in the rain" :) Det gick bra! Sen gick jag t syster å då så.. skulle syster ha lagt ut nyckeln eller typ olof.. gjorde dom de.. NEJ! HAHA! så fick vänta en timma innan dom kom.... -.- HAHA! gissa va jahg gjorde? Jag gick på promenad med syrrans katt!!!!! haha, hon gick bredvid mig för jag var så rastlös för å vänta t:es dom kom hem,.. xD har ju inga pengar på mobilen heller så jag kunde inte nå dom.. menmne, nu sitter jag här å ska sova här. Imorgon blire IAP ska göra klart UK kartan eftersom jag ska va en väder presentatör. xD HAHA! fast på engelska?? Menmne, jag skriver väl sen. Hade bra. pusshajjjjj... <



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback