Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

utvecklingssamtal -.-

Tjoflöjtt :) '
Nu sitter jag hemma i soffan å baah softar, hähähä (; Dagen har vart bra.. Bara att de tar så lång itd innan vi äter åp torsdagar , vi går å äter 20 över 12? ... Tkr de är sjukt! ;oo! Sen så hade vi musikprfofil d var drygt men ändå.. Blev svart på mitt finger när jag spela gitarr f*n xD ! HAHA! Sen så hade vi kör. Är med i kören jämt nu under projektet. Det är kul å sjunga å så tkr jag!! Detta projektet ska bli skit kul faktiskt ! :) Sen kom jag hem.. Pärryydääh' Nu ska man snart åka iväg för utvecklingssamtal... Uschamejjen d är såååå boring. Menmen. som sagt alla är ju likadana. Såå.. skriver sen igen när jag kommer hem. Hade så bra .. PUSSSHAJJJ! ♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback