Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Vart på utvecklingsamtal :)

HEMMA! ;)
Nu är jag hemma efter ett såååååå boring utvecklingssamtal , allt är som vanligt bara att nu ska jag gå på MATTE IAP VARJE MÅNDAG... Åh fyfan.. .JAJA! Först tänkte hon på fredag , men då kan jag inte för det är ganska ofta spanska iap då.. Men då sa jag måndag blir väl bra. JA menar, va skulle jag göra! aja, nu ska jag faktiskt sätta mig med lite läxor å lägga ner datorn ett tag! DUKTIG JAG! ;M hähähäh! För jag och iza tänkte såhär. Att om man gör alla läxor typ nu sådär ganska tidigt , så kan man lixom bara slappna av sen å tänka på projektet! :) Vi har ju inte så mycket å göra detta arbetsområdet. Kristendomen just nu .. Menmne ja skriver väl sen. Hade bra hejjs!

Just de, När vi va på väg hem från utvecklingsamtalet så svängde vi inom Thai take away å köpte thai mat! GÖTTTT DÄÄÄ! , Nu kommer en liten bild :) Hade bra , HEJJS! <3 (igen)

Me like thai, HAHA min hund där bredvid mig å , kul hon kollar in i kameran typ ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback