Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

00.00

sitter här och lyssnar på musik. Låten Stay av miley cyrus.. lööv it!  Sen så lyssnar ja på Every rose has it's thorn av henne också då :) Ska väl gå och lägga mig snart eftersom skolan börjar om 2 dagar..  eller en nu eftersom klockan är över tolv! Sen har jag tänkt på att bli bättre på att blogga. Men får se hur det går! detta bli kanske det sista inlägget jag lägger in "ikväll" men imorgon ska jag skriva mer! Städade ju aldrig rummet idag, så får väl gå upp extra tidigt imorgon så att jag börjar tidigt , för sen tänkte jag och syster kanske fixa naglarna lite fint sådär ;) Ska lägga upp lite bilder från fredagen nu! men inte så många ego bilder, bara typ 2 eller nått ;) Här kommer dom!

Josse ;')

friida :)

bruuudarna, josse, karro, frida och ida! :)

bilden e lite mörk men ;) karroo iaf :)

äälskade karolina! (karro)

sen snodde jag 2 bilder av karolina som hon tog med sin kamera xD
Ja och  ida ;') (ser jag inte väldigt fundersam ut? ;s)

helt oredigerad bild x'D  juuust regular me (stavning) :)
Hittar inte egobilderna så skit i dom (a :) 

rekommenderade låtar-
Miley cyrus- Stay'
Miley cyrus- Every rose has it's thorn'
Iyaz- Solo'
Eminem ft. Rihanna- Love the way you lie'
Usher ft. Pitbull- Dj got us fallin in love'
Sen en favorit för mig ..
Maskinen- Kärlek vid sista ögonkastet'

Nu vart de ett bra inlägg .. eller vad tycker ni?
Kommentera (a
pusssssss'




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback