Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Äkta vänner!

Jag vet inte vad jag hade gjort utan mina älskade vänner!  Dom betyder mäst för mig. Om jag inte hade haft er där då hade det inte vart någon mening med livet alls! Jag älskar er mest av allt ska ni veta.... !

Ninnikarlsson säger :
Emma waljestål♥
Jag älskar dej så oehört mycket älskling!
Du betyder så HIMLA mycket för mig. du är luften som jag andas, du är marken som jag går på .. du är mitt LIV! En sekund utan dej, är som en evighet.. och du är en utav dom MÄST underbaraste, och goaste och BÄSTA personer som finns'! Den som inte har dej i sitt liv... ja.. den måste ha det JÄÄÄVLIGT tråkigt x'd du är min lycka, min glädje , mitt hopp! Gumman utan dej skulle jag inte vilja leva.. Skulle inte kunna heller.. ♥ Om du bara visste hur mycket du betyder gumman.. du har en plats i mitt hjärta som aldrig försvinner... VAD SOM ÄN HÄNDER, KOMMER DU ALLTID ATT HA EN PLATS DÄR! för bäjb! ....JAG ÄLSKAR DEJ! ♥

hoppar du.. hoppar INTE jag.


För jag står där nere och tar emot dej ! ♥♥

Emma waljestål säger:
aaaaaaaawwww älskling du vet inte hur mycke du betyder för mej;* ingen ninni ingen emma liksom de bare e vi, bara ä så<33 utan dej skulle ja inte vilja gå här på jorden<3 vet inte vad jag skulle gjort om det hände min sötnos något:S då hade jag inte gått så länge till<33:* du gör min dag bebbiii bara genom att finnas <33ja minns alla våra stunder utan dej e jag inte hel söta;) du e allt jag nånsin önskat smöla mii du e den underbaraste lilla flickan på denna jord å glömm aldrig att din emma ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLT<33333 du betyder mest allti emma å ninni det bara ää så ;)>333;*

ninni säger:
ALLTID VI BÄJB! och INGENTING kan ändra min uppfattnning om det! för de kommer ALLTID vara vi! vad som än händer! jag finns för dej även om jag inte finns på jorden mer! Jag menar du är ju min ex fru.. Fast vi håller fortfarande det där; TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT! ♥


DETTA KALLAR JAG... EN ÄKTA VÄN! såå jag älskar dej.. Emma waljestål ! ♥


Anonym

Hej!

Vem tycker du är sveriges snyggaste kille? :)

Kram www.jossis.se

2010-08-21 / 16:54:31
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-21 / 16:54:46
BLOGG: http://millahoman.blogg.se/
Becca (:

Har du sett min grymma video på min blogg :D?

Den är från rixfm , kolla vettja :D?



Btw; Fin blogg :)

2010-08-21 / 17:12:55
BLOGG: http://beccaliinder.blogg.se/
andy

Hej :) fin blogg du har! allt bra ?:)

gulligt!

2010-08-21 / 17:17:37
BLOGG: http://onlyandy.blogg.se/
Cissi

Trevlig helg! =)

2010-08-21 / 17:31:54
BLOGG: http://ceciliav.se
sandy

nauw gullig bild :)

2010-08-21 / 17:37:13
BLOGG: http://ghettodolly.blogg.se/
Jag själv

sv sandy: Tack! :)

sv Cissi: Tack desamma ;')

sv Andy: Tack! Ja de är fin fint! hähäh :)

sv Becca: Nej ;p Tack så mycket! :)

sv Millah: Tack d ska jag xd

2010-08-21 / 19:44:54

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback