Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Är i göteborg :)

Helluuwh ! Hoppas alla har det bra ;') själv har jag det jätte bra! Igår kom vi till göteborg kommer inte ihåg när men Aja, sen var vi och hälsa på brorsan som vi skulle x} jätte kul att se han igen! Vi spelade kort. Han lärde oss att spela mulle, jätte svårt men det var kul! Idag ska vi hälsa på han igen vid klockan halv fem x} då får vi nog fortsätta på mulle ;') när jag kommer hem blir ganska sent ikväll eftersom vi ska va hos simon till sex typ och sen så har vi 30 mil att åka sen stannar man ju under vägen å äter och sånt... Sååå det kan bli några timmar :D jaja, nu ska jag göra iordning mig ! Ps. Har äntligen ställt rätt dygnet vaknade halv 8 idag x} nu blir det inga problem med att vakna t skolan... Hoppas jag ! X} Idag kanske jag får min nya mobil oxå:) <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback