Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

dagen precis börjat och 16 unika redan ;')

God morgon alla goa bloggläsare! 
Jag skulle ju gå upp  tidigt idag och ställde klockan på nio. Men tanke på att jag somnade vid klockan 4 gjorde att jag inte vaknade av mitt alarm men däremot vaknade jag tio minuter INNAN alarmet skulle gå igång.. Men somnade! Bytte alarmsignal för man hörde inte min förra! Så nu har jag på HÖGSTA volym på alarmet så att jag kan vakna i tid till skolan nu imorgon! Det känns helt otroligt att sommarlovet är över.. vaaaaart har de toogit vägen ? ;s Jaja, men ändå ska det bli kul imorgon för lägret kommer bli så himla roligt! :D Jaja, nog med det. Tycker faktiskt att jag börjar få lite ordning på bloggen nu. Jag ska börja blogga varje dag! Om jag hinner så kanske ett kort litet inlägg på morgonen! Och sen när jag kommer hem från skolan ;')  Men nu på måndag (imorgon) kommer jag inte kunna blogga tills på onsdag.. Eftersom vi har läger då, så jag kommer inte kunna ha någon tillgång till varken dator eller internet. Men jag skriver ett långt inlägg på onsdag eftermiddag isf! ;')  Men snart kommer Zhian (stavning) Mammas kompis så kanske ska försöka göra iordning mig lite så att man inte ser ut som ett monster när hon kommer :s Pussss på er!
Trevlig fortsättning på dagen folket! ;) ♥



joy

hej! fin blogg sa vi följa varandra kanske? du kan ju säga till när du lagt till mig så:)

2010-08-22 / 13:14:00
BLOGG: http://joysfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback