Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

löövlii daayy! ♥

hellluuuw ;')
dagen har vart skit rolig ;')
Va i stan med Karro och Frida, sen mötte vi Josse så vi va med henne med en stund :)
Vi typ gick runt på stan, var inne på typ kicks och affaction/manisson (stavning)..
KUUULIT DÄ! Tror jag ska ladda in lite bilder från förut åå ;')
Sen lite ego bilder som jag tog förut :)  Menmen..
Imorgon blir de å  städa rummet.. -.- så tråkigt!
Men det behövs verkligen. LIIITE JOBBIGT! Hähäh :)
Men lovade mamma och städa det för hon får damp på mig för att jag inte städar..
Men asså ? vem vill städa  ?  HAHA!
På söndag så ska jag nog packa lite grejer för lägret på måndag och kolla så ja inte glömmer nått ;')
Jae, och på måndag ska ju skolan börja fast på friskolan börjar man med ett läger i 3 dagar.. typ lära känna läger för dom nya sjuorna! ;)  Men det kommer bli jättee kul! :) Jaja! Ni får ha de så bra ;') PÖSSHEJ!♥

Blir en bild på mig oxå :) (aa'




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback