Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

MÅSTE HA!

Sånt som ska köpas nästa gång jag får pengar !
-Ansiktsvatten
-Ansiktsskrubb (typ av en "salva"  men små typ korn i som skrubbar bort död hud och allt annat skit)
-Finn medel typ clerasil eller nått ... någon som rekommenderar nått annat ?
-Concealer med 3 olika färger som gör allt!
-Syntet (stavning) penslar 1/2 små och en stor!
-Rouge (stavning xd)
Det var allt just nu!  man får se vad man hittar på sen! :)




Tessi

Jag rekomenderar hellre serien spotless på apoteket om du vill bli av med finnar. Produkterna är as bra och dessutom billiga! Jag har använd dem i ca en månad och min hy har aldrig varit finare.

2010-08-22 / 13:32:23
Sara

rekommenderar Neutrogena! rengöring, ansiktsvatten, hudlotion som tar bort röda fläckar under natten och ett finn-medel som reducerar finnar på 8 timmar! allting på ca 350 kr..

2010-09-01 / 20:16:12
BLOGG: http://saraarnesson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback