Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Dag 16.

Dag 16. Det här får mig att må bättre.

Saker som får mig att må bättre är typ som vänner. Dom finns alltid där för en och utan dom skulle man ju må dåligt.. Då har man ju ingenting liksom.. ;s Och sen när saker och ting går bra för mig så mår man ju alltid bättre. Familjen.. De får mig också att må bättre.. Ja, helt enkelt folk som bryr sig om mig ;d Hahahah ;)

Just nu ;d
Sitter i soffan hemma med Bellah, hon har fått sin julklapp nu ;D Vi ska nog snart dra hem till henne :) Håller på att pyssla med hennes blogg lite ! Kul kul den blir jätte fin ;) Skriver sen!
pusssssss


bild i repris ;)
har jag inte ren spegel :)


Lisaa

Sv: Träffat släktingar,beställt frissa tid och sprungit in i lindex för lite småköp. =)

2010-12-29 / 16:26:21
BLOGG: http://bloggarelizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback