Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

God morgon ;)

Har precis just vaknat..  eller jah, typ x) Syrran ringde och frågade om jag skulle hem innan jag skulle till Åmotsfors och aah det skulle jag och hur jag skulle komma hem och så.. Jag tror pappa  kommer hämta mig, för det är han som brukar göra det när jag är borta hos "nya" kompisar xd Aahh, som sagt idag ska jag till Carl, där med Jojjo-h (yy' Det ska bli kul :D Aaop, så när jag kommer hem ska jag göra iordning mig och sen får någon skjutsa mig till Åmotsfors x) Gaaaaaaah, jag tror de va åmotsfors iaf xD Menmen, kommer säkert bli dålig uppdatering i dag med men ni får kolla in lite då och då om det är några nya inlägg :D


helennn

ÅMOTFORS ninnii , åmotfors ! xdd <3

2010-12-31 / 20:06:12
BLOGG: http://laurelisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback