Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Hemma igen :)

Yooooo (gör peace tecken med fingrarna)  x)
Nu är man hemma igen då. Jag är sur för jag har en stor klättrande babian hund på mig .. Nej , nu gick han ut :D (yy' Hahhah, jag ska väl snart gå och duscha , skulle vara hos Carl typ vid 6 och nu är klockan tjugo i 4.. Jaja, fint folk kommer alltid försent..  Med tanke på att det tar ca en halvtimme dit så ;d Nu ska jag skriva dag 18 för det måste jag göra x) Hahahha .. Det kommer efter detta inlägget :) 
Pusssss ♥

Marten  förra året, saknert! Mina vita byxor..  de är borta.. -.- Ni som inte tycker om vita byxor...
Say what you want..  but I say.. FUCK YOU! ♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback