Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Ingen rubrik

Jassååå'? Mammih och Pappih ska kanske redan sova?! :O OMG! jag är inte ett dugg trött! Imorgon ska jag med halv 3 bussen till stan. Eller jag ska av vid ett speciellt ställe. Izzys Mamma eller nått plockar upp mig där ;) Så ska jag sova hos söööötisen Izzy! Det ska bli såååå kul! Kul att besökarna kommer tillbaka .. Snart uppe i 200 igen ;) 191 fortsätt besöka. Och eftersom ni kommer tillbaka vet jag att ni tyckte om bloggen! (yy' Igår hade jag 215 så ska vi se om jag kan slå det idag ! :D Det beror helt och hållet på er läsare ;)


Asså.. Angående en sak på Kissies blogg.. Hon sa.. alla tjejer är fejk.. Och aah. Egentligen är dom flesta det. Det finns vääääldigt få personer som inte sminkar sig, inte gör iordning håret eller ngt liknande? Killar borde ljuga ganska ofta.. Dom borde vara raka och ärliga.. Jag blev för det första kär i ditt utseende.. Det borde man egentligen ta som en komplimang! Då vet man att de tycker att man är så snygg för dom att dom blir kära i ens utseende. Sen kommer det knepiga..  De måste ju någon gång falla för personligheten och hur dom är. Inte bara hur dom ser ut.. Ja.. det är väldigt svårt att märka det också? Det borde det ju va. Jag menar? Hur märkar man ngt sånt? ;s Ahh.. Jag vet inte det är mina synpunkter.. Vad tycker ni?
Vill gärna veta vad ni tycker och kommentera för då kan jag göra yttligare ett inlägg med era svar.
Vore jätte roligt! (och intressant)
Pussss ♥


A D E L I N A

jag tror inte att man kan märka om någon blir kär i en på grund av ens personlighet, det är ju enklare att märka när det gäller uteendet eftersom man kan få komplimanger. Men egentligen så kan man ju faktist få komplimanger för sin personlighet också. Men det är inte ofta som folk ger sådana komplimanger, vilket är synd tycker jag eftersom att dom är mest personliga. Men när det gäller killar så får man nog helt enkelt fråga dom för att få reda på vad dom tycker om med en.



Hoppas du förstod lite i alla fall ;)

kram!

2010-12-29 / 23:47:16
BLOGG: http://adelinanorstroms.blogg.se/
H E R T A

fin blogg! :D

2010-12-29 / 23:57:20
BLOGG: http://hertassjostrand.blogg.se/
Foton av Emma

Tack!:D

2010-12-29 / 23:57:40
BLOGG: http://fotonavemma.blogg.se/
Bella

Hej! Jag tycker att man inte kan märka om den tycker om den för personligheten.. Asså det kan ju faktiskt vara riktigt svårt att veta? Det är i alla fall vad jag tycker! Jag tycker att.. Som det verkar går killar ofta på utseendet vilket är synd.. '



Det va allt! Hoppas du förstår!

Har själv ingen blogg men såg det via bilddagboken'

älskar din blogg! Puss

2010-12-30 / 00:03:23
Katrin

Jag tycker att det kan faktiskt märkas om ens kille tar en efter utseendet.. ? Då borde man märka om man hela tiden får kommentarer/komplimanger som "du är vacker, du är söt, du är snygg, du är sexig" då.. då märker man ju! Men en kommentar som du är underbar, bäst.. ? Då kan det väl vara lite mer på personligheten?

Det är min åsikt!

Fin blogg btw ! puss

2010-12-30 / 00:05:23
J I L L I Z

sv: svårt de där :S

2010-12-30 / 00:10:55
BLOGG: http://jilliz.blogg.se/
saga den du älskar mest av allt!

det beror ju på om man tex har vart kompisar innan kanske man faller för personligheten eftersom man knner den personen. och om man träffas bara sådär och då är de ju första intrycket utseendet eftersom man inte vet hur den personen är. och om man möter nån är ju det första intrycket viktigt. de säger ju nåt om personen. isf hör ju personlighet och utseende ihop... förstår du? xD

pöss påräjj söwt ;**

2010-12-30 / 00:31:55
BLOGG: http://sagahaglund.blogg.se/
Elionore

oj, jadu, jag vet inte vad jag ska svara på den faktiskt! Men jag är mer mot ditt håll iallafall ;)

kram

2010-12-30 / 00:35:25
BLOGG: http://tynellelionore.blogg.se/
izzy

såååå kul att du sover hos mig!=)<3

2010-12-31 / 01:49:00
BLOGG: http://izzysaramarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback