Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

kööööömpiiiisäääär

Cha cha bloggen (yy'
Sitter hemma hos Bellah nu, hon håller på att göra iordning sig. Vi har precis ätit och vi ska snart dra till Kajsa... Eller  snart och snart vet jag inte men .. först ska vi spela ett slags poker med hennes familj, frida och 2 av hennes släktingar! :D Kulkul! x) Sa ju att uppdateringen skulle vara dålig på att uppdatera idag :/ buhu! Menmen, jah har iaf kul annars! Izabelle kommer säkert ladda in bilder på det vi ska göra sen på hennes blogg ! Jag har hjälpt henne fixa blogggen! och den ser riktigt bra ut nu faktiskt ;)
Här har ni Bellahs blogg ; http://izaabelle.blogg.se/
Nu ska vi gå ner och .. jag vet inte ;)
PUSSS DARLINGS! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback