Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Nu kommer det en del svar..



jag tror inte att man kan märka om någon blir kär i en på grund av ens personlighet, det är ju enklare att märka när det gäller uteendet eftersom man kan få komplimanger. Men egentligen så kan man ju faktist få komplimanger för sin personlighet också. Men det är inte ofta som folk ger sådana komplimanger, vilket är synd tycker jag eftersom att dom är mest personliga. Men när det gäller killar så får man nog helt enkelt fråga dom för att få reda på vad dom tycker om med en.

Hoppas du förstod lite i alla fall ;)
kram!

 

http://adelinanorstroms.blogg.se/

Svar- Ahh jag förstod precis! Och jag tror också att man måste fråga om man vill ha reda på vad dom tycker om en :) Tack för ditt "bidrag" till min lilla frågeställning! 


Hej! Jag tycker att man inte kan märka om den tycker om den för personligheten.. Asså det kan ju faktiskt vara riktigt svårt att veta? Det är i alla fall vad jag tycker! Jag tycker att.. Som det verkar går killar ofta på utseendet vilket är synd.. '

Det va allt! Hoppas du förstår!
Har själv ingen blogg men såg det via bilddagboken'
älskar din blogg! Puss

//Bella

Svar- Ja... Det är svårt eller hur.. Och det verkar ofta som att de går på utseende ;/ Och håller med dig om att det är synd...
Tack för din kommentar! Det betyder!  :) 


Jag tycker att det kan faktiskt märkas om ens kille tar en efter utseendet.. ? Då borde man märka om man hela tiden får kommentarer/komplimanger som "du är vacker, du är söt, du är snygg, du är sexig" då.. då märker man ju! Men en kommentar som du är underbar, bäst.. ? Då kan det väl vara lite mer på personligheten?
Det är min åsikt!
Fin blogg btw ! puss

//Katrin

Svar- Precis så känner jag med! Precis så skulle jag uttrycka det! Det är ungefär som kommentaren högst upp.
Men jag tycker det är det bästa svaret.. Och så märker man det nog mest hur killen tycker.
Tack för din kommentar! :) 



svårt de där :S

 

http://jilliz.blogg.se/
Svar- Jo det är ju svårt det där :/
tack för kommentaren! :) 


det beror ju på om man tex har vart kompisar innan kanske man faller för personligheten eftersom man knner den personen. och om man träffas bara sådär och då är de ju första intrycket utseendet eftersom man inte vet hur den personen är. och om man möter nån är ju det första intrycket viktigt. de säger ju nåt om personen. isf hör ju personlighet och utseende ihop... förstår du? xD
pöss påräjj söwt ;**

 

http://sagahaglund.blogg.se/

svar- Hahha, ja jag förstår :)
tack för svaret sötaah ;) pusss , Va snart? :d 


oj, jadu, jag vet inte vad jag ska svara på den faktiskt! Men jag är mer mot ditt håll iallafall ;)
kram

 

http://tynellelionore.blogg.se/

Svar- ja :) hihihi, tack för ditt svar :)






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback