Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

sorry för dålig uppdatering ;)

Hej!
Ledsen för den dåliga uppdateringen, men har inte suttit mycket vid datorn eftersom jag vart med Izzy och så ;d tyvärr kommer det nog bli ganska dålig uppdatering imorgon oxå... Iaf på kvällen x) Då det är nyår ;d Men iaf, jag ska skriva dag 17 också ;d hahahhahaha ;d
Kom precis från Ellinor nu.. Jag och Izzy har vart där sen typ elva x) Kulkul ;d typ pratade, kollade på tv:n/film spelade kort och så ;) Just nu sitter jag på golvet vid datorn i Izzys rum. Ska snart gå  och tvätta bort sminket , sen ska vi nog se på en film och kanske göra iordning Ellinors blogg :) Hahha, vi skaffade en blogg åt henne.. hon hade redan en men den skrev hon typ inte på så vi gjorde en ny (yy'
Nu kommer dag 17 efter detta inlägget :)
pussss ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback