Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

20 sanningar om mig

Nu ska jag skriva 20 sannigar om mig
1. ´Jag klarar knappt av att åka buss utan att lyssna på musik!
2. Jag har en enorm fobi för tomater, klarar inte av att röra dom eller äta något som nuddat vid en tomat.
3. Jag är riktigt kär i min pojkvän, och ett liv utan han är inte tänkbart! 
4. Jag skulle knappt klara en dag utan mobil.
5. Har aldrig varit speciellt försiktig med mina mobiler :/ Den jag har nu fick sin första spricka när jag hade haft den i 4 dagar...
6.Jag har epilepsi och haft i 3 år nu.
7. Min familj är något av de värdefullaste jag har. Alla har alltid funnits där och det är dom som jag vet att jag ALLTID kan lita på!
8.  Jag har bara varit tillsammans med 2 killar.
9. Jag har hållit på med 23 killar.
10. Mitt förhållande innan anton höll i 3 veckor. 
11. Jag bor inte hemma, utan tillsammans med anton i Arvika, har gjort i snart ett år nu.
12. Hemma i Glava har vi 5 hundar, ett marsvin, en katt & nu har mamma tydligen införskaffat sig 2 ödlor... 
13. Jag har alltid haft dåligt självförtroende och inte varit nöjd med mitt utseende.
14. Jag har förlorat en hel del kompisar nu på senaste tiden och vet inte riktigt vem jag kan lita på längre...
15. Jag röker och gjort sen 7:an, alltså 4 år nu..
16. Jag tycker det är sexigt med killar som kan greja med saker t.ex bilar och är lortig om händerna och arbetsbyxor. ( Precis som min anton :) ) 
17. Jag är gaalet glad i Choklad :D 
18. Gurka är också nått av det godaste som finns även om det är mest vatten så känns det som att jag skulle kunna leva på det.
19. Trivs jätte bra i min klass, men det suger att gå på skola i Åmotfors.
20. Har ingen aning om vrf jag gjorde detta.






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback