Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

dagens ;)

tjohejj ;p
Idag försov jag mig -.- fick åka med pappa in till stan XD mahahhaha :) Då kom jag typ till stan tio i åtta och så gick jag på iap gjorde lite på love love love saken, ska lämna in den imorgon :)  Har skrivit en egen dikt oxå så ska sätta in den här ;) Ni får säga vad ni tycker om den ;) Jaop, så va faktiskt där från klockan 08.05 typ till 08.57 :D en hel timme typ de ju ;) sen hade vi Nina i so (som vanligt)  vi gick och kollade på planscher som alla hade gjort , haaha ärligt emma våran söög sn**p xD hahahahhaha boooooring :) aja, sen kollade vi på filmer som nåra i klassen hade gjort roligt assåå  xD hahahahah! :) Sen efter so hade vi svenska prov , aja, skolan va ganska tråkig,... -.- ! Efter skola, så gick jag å nåra kompisar t biblioteket ;)  Så satt vi där och dampade.  Sen kom mamma in till stan så vi åkte å handla med simon tine och ja å mamma då såklart ;) Jag köpte chokladpudding :) GÖtt mooooos :D Sen kom vi hem, ganska sent så därför har jag inte skrive ;)  De va hemskt, när vi var i älgå så var det nåra K*rringer som kört på en älg , den låg där levande tills dom sköt den 2 gånger ;'( Jag som verkligen inte klarar av sånt ;o :( Har väääärldens empati jag! <3 Mest för djur :)  fast för männsikor oxå ! jag åt mat , minut stek ris och sås ;)  Mumms! :) Nu sitter jag här, blir nog att sova tidigt idag för att är svin trött ;(  Imorgon är det en rolig dag! Slöjd, och jag är "helt" frisk;)! Ska fortsätta på min huvtröja då ! :) Men ni får hade så bra så blir det ett roligt inlägg sen! ;) ´ByyeeeH! :)


Dikt

det kommer alltid vara du och jag

det är skönt att säga.

Att slippa veta om det är varmt eller kallt, för jag har dig genom allt.

Storm och stilla hav, och ditt hjärta du mig gav.

Du och jag från natt till dag, för du och jag har ett eget lag.

jag kommer aldrig sluta älska dig, så frågar jag det nu, älskar du mig?




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback