Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

God morgon! ;)

Godmorgon alla morgonpigga människor! :)
Asså idag vaknade jag skit tidigt typ halv nio ;o! Men det var för att jag fick en vattendroppe i huvet. Det läcker typ in vatten genom fönstret bara för att det töar. Jaaop, nu ska jag snart ställa mig ocg göra en smörgås med tonfiskröra på! ;) Först måste jag ju göra tonfiskröran då såklart :D Ehm, sen senare idag vet jag inte vad jag ska göra :) Gud va skönt att vara ledig en vecka nu! Detta har jag längtat efter! Nu så ska jag göra frukost sen kolla på tv/film Sen så får vi se vad det blir! Jag skriver sen HEJDÅ! :)<3

 Stör mig på alla mail från facebook, varje gång det händer nått så skickas de ! :o -.-


¨tine

Men det går att ta bort så det inte blir så det har jag gjort.

2010-02-27 / 11:23:54
ninni

Tine Sv:Hur då ? :o

2010-02-27 / 14:52:42

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback