Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

i miss u..

Saknar dej ida broberg, saknar dej som innihelvete! asså vi hade ju ett tag där vi typ va varje helg! Kul de :D ska vi va snart eller du betyder så otroligt mycket för mig baby! :)

Asså jag saknar dej verkligen vi hade ju så kul tsm, men de har inte försvunnit ! hahaahhahah, "Mördar" filmerna asså  ida jag tror jag dör hahah.. Vi typ stog i sängen och låssades att vi dog xD ! Sen  ; Pelle svanslös heter väl måns ?  xD ! Men de är inte borta de kommer mer de vet jag! Men vi måste va snart älskling, saknar dej så otroligt mycket och du betyder så mycket, du är en vän man verkligen inte vill mista gumman, du är mitt allt! Så du ska veta att jag finns för dig natt och dag, vått och torrt alltid vi de ska de vara baby<3
Så vill jag säga ; Jag älskar dig♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback