Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

sent inlägg inte vart hemma ;(

Hejjsan ;)
Sorry för ett sent inlägg , men har inte vart hemma idag, Och hann inte skriva att det vart sen imorse ;( ! Jaop. Idag åt jag jätte god frukost, chiabatta (stavning) och en te kopp och åt 2 st, det är inte normalt för mig ;) :M! Sen gick jag till skolan med världens bästa humör! :) Jao, riktigt glad var ja! Sen så gick ju dagen å såe ;) slutade 2 så då gick vi till sunday cafè och firade klara som blev fjortis idag! ;D Sen så kom louise dit så jag och hon gick därifrånoch gick och shoppade ist ;)  Visar er vad jag köpte sen ist ;D  aaopp, sen fikade vi på nordelss ! :D Rolig dag med dej gummsan, eller ja har ju alltid kul med dig ;D hahahahah, på lunchen gick jag och louise och fetade oss med pizza haha och så orkade inte jag sista biten ni vet det var en liten bit som man skär ut sådär :D haha så vi fick den i en förpackning och så skrev vi intuti : Till emma från Ninni; hahhaha XD  Så gav vi den till emmaa assså hahahaha xD!aja :D När jag och louise hade fikat på nordellss så gick vi t konsum för louise skulle köpa nått sen så gick jag till syster och hon gick t ramströms (hennes föräldrar äger det i arvika)aah, jag gick tilll syrran för att vi skulle åka till koppom för kusinen ida blev ju 18 förraa helgen , men vi var aldrig där så vi va där förut ;) Aah :p så jag gjorde iordning mig hos tine sen så åkte vii ;) Kul va det där, god mat :)  Sen typ va patrik (Elin min andra kusin ett år äldre, henns pojkvän) helt jobbig som vanligt xd jag och elin satt och prata omm gamla minnen som vi typ hade gjort för vi hade gjort massa könstigt xD han baah; SCHHHHHHHHH! haha xD kolllade på världens B film, jo rysare , TJENARE! XD hahaha kasss film iaf"! Sen blev det tyvärr att åka hem, de har inte hänt nått roligt, synd att jag inte hade med minn  kamera så ja kunde ha toge litt kort .. -.- ! Menmen.. Nu ska jag lägge in litte bilder :) Ni får hade så bra, ByyyyeeeH! ;*♥
 Jag just nue :)
Bling,BLING! XD

Dagens köp, (nu visar jag allt som jag köpt idag då (;  )




örhängen (om det inte syns :p)

de va allt från mig, tack och hejj! :)

En sak först;  JAG HAR SPOORTLOOOOOV! :D




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback