Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

chachabloggen ;* SUCH A HUMOR!

HEJJHEJJ:D
 Skrev inte igår höll på med bokrecension ni vet den där skiten...  Japp igår slutade jag 2 :D NIIIS! gjorde inget speciellt igår :D Men idag så började jag 8 elleer jag gick på IAP ;D de gick ganska bra faktiskt! :) (höll på med bokrecension) Sen hade vi bara fyra lektioner! :)  först MATTTE typ utan lärare.. Sen hade vi IDROTT vi redovisade :D Sen hade vi lunch , sen spanska :D och sist slöjd .. ofta vi pratade om jordens undergång och typ allt XD mahaha.. Efter de så träffade jag susanne vi satt typ bara på HUGO ;D <3 Sen åkte jag hem .. mötte mamma vi åkte t affärn ;) sen vare datorn och tv:n :D <3 jajajajjaja :)  ÄNTLIGEN HELG! Imorgon kommer ida älsklingen hit! HEJDÅ! <3



ÄÄÄÄÄLSKA TEEXTEN TILL "i don´t wanna miss a thing" ! DAGENS LÅT! <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback