Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

DDDAAY!

Hejjhejj :D
¨
Tjuheejj ! ;*  I´m HAPPY! nadia kommer snart hit! :) Kulkul! Idag började jag åtta bara för jag gjorde nånting grejjs på datorn.. Men kajsa gick jävla svikare. snart får du och susanna göra allt själva, susanna har missat 2 iap, och kajsa oxå ... vem har gått på varje ? NINNI! -.- ¨Jag vill inte behöva ta ansvar till att allt blir gjort... Menmne sen hade vi typ aaja massa tråkiga lektioner! -.- efter skolan gick vi till bussen åkte hem och nu istter jag här! XD Men men min dag är inte så intressant .. Kommer kanske bilder sen:) Hejdå<3333
 Nadia, Jag älskar dig ! ♥♥


Kajsa

Men jag va tvungen att göra engelskan :)

Men vi kan göra de imorgon :D

2010-01-26 / 19:48:00

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback