Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

god morgon! :)

Godmorgon på  er ! :)
Klockan är lixom kvart i sju så ska åka till bussen om en kvart :)! Har precis åte frukost , är inte speciellt frukost sugen på morgonen och varför vet jag inte, men det är ju inte bara jag eller? :) Idag har vi oxå en lång dag -.- men vi har hemkunskap så vi ska göra pannkakstårta tror jja ;)! Förra gången gjorde vi jue muffins ! XD ska kanske ta med min kamera till skolan idag, inte bestämt mig än.. Har ju lixom ingen sladd t kameran eftersom jag då fick fel , isf kommer inte bilderna idag.. Och de suger .. ! Menmen så äre väl xD ! På boken jag ska läsa klart har jag läst till kapitel 73 och d är 88 kapitel i boken :)  Alltså snart klar. jag ska läsa när ja kommer hem efterskolan ! :) Nu ska jag gå och borsta tänderna så att jag kan åka till skolan :) Hejdå<3
eehmm, morgon tröttt? Joddääh.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback