Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

hejhej på er ;)!

Hejj på  er ! :)
Tjohejjsan på er :) Ganska långtråkig dag idag, som ändå gick ganska snabbt ! Jag försöker att bli klar med allt som ja ska bli klar med nu denna veckan :) Ikväll ska jag läsa ut boken och kanske börja på bokrecensionen . Sen ska jag nog jobba lite med häftet ; lag och rätt ! :)  Känns som att jag ligger efter lite, men de kanske  jag inte gör :)! ska nog till alexandra imorgon min älskade ! Men asså d är lite jobbigt för jag fick ju fel sladd t kameran så måste ju ha den som jag ska ha då! Får höra med simon (bror min) om han fick med en annan sladd t kameran ! :) Jaoopp ;* saknar dig så syss (alexandra) Idag på hemkunskapen bakade vi pannkakstårta"! Jag och louise gjorde en tsm , hoppas den blev god vi ska äta den imorhon.. Tänk en halv tårta var.. hur fan ska vi orka?! o.O! menmen.. Nu ska jag läsa lite tänkte jag :)! eller aah kanske läsa ut boken ;P Sen blire mer läxor dusch och andra avenyn ! d hinner jag på 2 timmar ..  tror ja ;O <3 skönt att andra avenyn börjar idaag , d låter skit spännande dagens avsnitt asså! :) SÅ FÅR INTE MISSA! Imorgon om jag e med alexandra blir de , snygga kort (seriösa) Sen fjortis kort(antagligen oseriösa) :)  Då får jag användning för lösögonfransarna  mina! :) Menmen.. Nu ska jag läsa då :)  Ni får ha de så bra :) PYYSSSPUSSS ! ;*
en viss alexandra på  klassresan i spelrummet.. XD <3
jag och alexandra posar.. man ser min och alexandras förändring iaf! OBS DESSA BILDER ÄR FRÅN 6:AN!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback