Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

Hwellooo ;)

Hejj på ER ! :D
Nadjiis älskling sov hos mig igår för första gången xD JJag har sovit hos henne typ 500 gånger och hon har sovit hos min mamma en gång nu och hos pappa en gång typ XD jajja :D Mahha de va så kul när nadia stog utanför mitt hus så har vi en grind där XD Hon kom inte in så hon typ ringde men jag hade inte mobilen på mig , Fick väl gå ut och hjälpa lille nadia dåe :) Älskar dej ändå fast du är cepe älskling! :D Vi kollade på tv , satt vid datorn , prata och kollade på film! :D mahhaa vi kollade på "på andra sidan häcken" filmen äger  xD (Y)! :D xD Sen typ fem min av rattatoulie (Stavningen :S) för vi somnade sen :D xD ! VI var typ döa imorse  och snoosade typ 5 gånger xD Hihihih gick på  IAP med kajsa idag vi gjorde lite på idrotts saken den ska lixom va klar på fredag ! :) hihih sen gick bara dagen vidare :* slutade med en bakad pizza :D hihi sen va jag i stan tills 18.00 med belliis :D vi åt på city och pratade :D hahah XD Sen sååew kom maan hem satte sig här och nu kollar jag på  andra avenynn  !:d skriver mer ikväll BYYE!:D <33



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback