Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

tjuehue på er ;)

Helloooewww
Jarruhh en skön KORT dag idag :) ÄLSKAR SÅNNA! det kändes som vi gick i skolan i typ 2 timmar ;o vilket vi inte gjorde ! ;d . Först typ bild, B-O-R-I-N-G , vi hade typ genomgång -.- ! Sen hade vi so utan lärare ;) Som i vilket fall som helst är skönt! ´Jag jobbade med ett lag och rätt häfte typ :) Sen hade vi rast i en timme och tjugo minuter gick till "moster brun" Och åt pasta med tacofärs ;) Sen hade vi idrott men vi satt bara still och lyssnade på andras i klassens föredrag! ;D sooft! (H) Vi ska vara klara på fredag och det tror jag att vi hinner ;) vi har ju reddan kommit lång ;p TYP!  Efter skolan va jag med izabelle :) Vi typ kollade skol katalogen spelade nått spel, bara för att vänta på att klockan skulle bli fem ! Mahaha sen kollade vi typ på videor när izabelle var liten! ;o Det var med när jag, kajsa och izabelle dansade typ i 2:an till : en rosa helikopter ; dden låten vet ni XD sååå söwwtaah! Men nu ska jag kolla på tv:n och sitta mer vid datorn :D HEJDÅ ÄLSKILNGS BLOGGLÄSARE ! ;D <3

vet att en viss person kommer säga "a och vem läser hennes blogg" då säger jag det att .. eehm, ,du är inne på den nu PUCKO!!!! XD


Anonym

jag läser den :) och din blogg är bäst (Y

2010-01-25 / 21:32:56
bull krull " izza"

isnf JAAAAG LÄÄSSSERRR !!! <3

2010-01-26 / 07:01:39

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback