Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

vart med ida ;M KARLSSON[HJÄRTA]BROBERG<3

Hejj :D Var med ida igår och idag! :) Igår så kom ida hit typ tolv tror jag eller ett kanske :) ! Då så dampade vi typ satt vid datorn och tog massa kort !:) jag ska ladda in bilderna nu! :)Men först ska jag berätta vad vi gjorde! Vi gjorde värsta telfonsakerna ! Så när jag får sms så är de jag och ida som skrattar! Och när ida ringer så låte det såhär : Nu ringer iida ninni du måste svara ida ringer nu ninni; typ ! samma när jag ringer till ida! XD sne gjorde vi telefon svarare :) hehhe :)  Nu ska jag ladda in bilderna vi gjorde mke mer men orka berätta xD ;)

 

DE VA ALLA BILDER!
JAG ÄLSKAR DEJ IDA BROBERG! (L)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback