Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

s-spotify (yy'

hur äre med er alla bloggläsare? :)  Med mig ääre bra iaf ;)  Var och badade förut med mammsen å pappsen (a . D va gött med ett dopp efter dagens hetta, eller va säger ni? :) Sen efter badet åkte vi till pizzerian och ååt :D göttää ;D Åt keababtallrik som påminner så mycke om mina och emmas besök t timmys å allt.. :( Saknar henne och allt vi gjort tillsammans.. nästan så man längtar tills skolan börjar igen.. saknar alla i hela klassen ...  :( 7A,, eller nue blir de ju.. 8A , FAIL DE KÄNNS! :oo
JAG ÄLSKAR ER, NI ALLA HAR EN STOR PLATS I MITT HJÄRTA!♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback