Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

today is the day ! ;oo

Hejsan bloggläsare :)!
Inte så duktigt på att skriva nu kanske ni märker..  HAHA! Har ju massa annat för mig ! :) Menmen.. I måndags var det jätte kul! Jag och ida var på liseberg ! :) (bilder kommer)  Åkte typ allt förutom flumride som d var 2 timmars kö till.. jag menar det är ju inte värt det ens! Så då blev det, uppskjutet och höjdskräcken ist :D Ångrar jag inte (a :D Sen stog vi i en timmes kö till balder .. ååh fyyfan aldrig igen asså! :oo! haha!!!  Jaja, ska lägga upp bilderna snart! Igår så var jag med ida en stund typ till klockan var sex eller nått :s Och vi cyklade 6 kilometer (a) För vi skulle ju åka å bada var ju faktiskt sååå varmt igår!  Så då gjorde vi det xD :) det var oxå kuul :) Sen så cyklade vi hem t ida och åt ;) sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem :) gjorde inte så mycket mer satte mig vid datorn , åt kyckling sallad,. skulle ju va vaken hela natten med bara för att idag ska jag på en undersökning i karlstad så jag var tvungen å va trött , fast ja somnade jue dåe... -.- från typ halv fyra till sju eller nått :ss Jag måste ju sova under denna undersökningen med typ tror jag -.-! SCARY! ;oo Men nu blire å sminka sig och göra iordning sig för karlstads resan! Här kommer bilderna, oredigerade :) <3


















d va alla bilder! :D hade bra! ;)<3




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback