Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

ojj! längesen jag skrev nyu verkligen !

Shit! va längesen det var jag skrev nu. de va 6 DAGAR SEN! ;o  Men det är för att det är så mycket rep och sånt nu. och repar jag inte ¨så vilar jag ;) vilar jag inte så repar jag ;) Men nu äre snart fullt ös imorgon händer det! då är det "LETS GO TO THE MOVIES" IN REAL! ;) YAH! jag är såå spänd.. men tänk om det händer nått fel då ?! Eller lixom att man inte har alla kläder eller glömmer keografi! -;ooo! vem vet! ;o Syster och olof är här hemma nu iaf mamma och pappa åkte till sthlm imorse dom ska på AC/DC! ;) kuulit ! så dom kommer inte på showen imorgon men dom kommer på lördag! :)  jo,,. på projektet då gör ju konfranciärerna (STAVNING) en film lixom. Vi skulle set den förut men det får vi inte. så  publiken hinner se den före oss.. SURT! ;o MEn om allt går som det ska så ska nog resten gå bra! jaja, idag har jag intehaft några lektioner alls inte igår heller. igår repa vi från typ 10 eller nått  till tjugo i tio på kvällen. :O  Men inte idag. för idag skulle vi va ute 4 ';) menmen,,, Sen solade jag när jag kom hem..  fått LITE färg iaf ! men baah lite :) Menmne,, nu ska jag fokusera på projektet å så.. Sen så skriver ja nog på söndag kommer inte ha tid på lördag eller imorn. men på tisdag slutar skolan ååå de blir SOMMARLOV! ;O GÖÖÖÖTTT MOOOOOS! AJA! hade vi hörs :) BYEH! ;)
LET'S GO TO THE MOVIES!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback