Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

sommar väder.. KNAPPAST! ;o


Helluuwsan folket :D
Ja om detta är sommarväder då vet jag inte ;d PÅ SOMMARN SKA DET JU VA SOL! ;p Sol vill vi ha , eller hur ?! :D
 Jaja, jag sitter hemma på soffan, precis laddat in bilderna från kameran t datorn, så nu blire bara att redigera :D Fast kan ladda in lite bilder som är lite redigerade :D Blandat, från en annan varm dag, för inte så längesen, sen från sommarstugan å sen kanske lite ego bilder ;) hahaha! :) det kommer snart bilder ;p! Ska bara skriva lite till ;) hähäh! idag vet jag inte va det blir. Kanske ska göra lite som de stog i en tidning jag läste, saker  man kan göra när man har dåligt att göra!
♥ Man kan gå ut och springa eller gå, sen ta en/ett långt  skön dusch/bad.
♥ Man kan fixa manikyr och pedikyr själv.
♥ Man kan bara ligga i sängen och kolla på en film.
Ja det va nåra av alternativen :D

okej, nu blev de såndär rosa text men aja :D här kommer bilderna ;D



mitt ööga ;D

izaabelle :d

alexxandra :D






jaaop, men jag laddar nog in mer bilder sen :d hade bra ;D




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback