Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

tjo längesen nu foolket :D

heejsan min saknade blogg :D
Skönt att äntligen få vila ut på riktigt asså, sommarlov f*n va gött säger jag!
Nu sitter jag hemma hos syster och kollar på lotta på liseberg, dryyygar bara, syster och olof äe inte hemma , bara jag och fillan här :D nu under den här senaste veckan hare väl inte hänt så mycket , ja.. va i sommarstugan och firade midsommar :d Vad gjorde ni ?  va där från torsdag till söndag. Myyysiigt :D tog massa kort, ska nog lägga in dom sen :D   Sen idag var jag hos tandläkaren och lagade en tand, bedövade mig gjorde dom oxå.. han baah: ja denna bedövningen kommer att sitta i 4 timmar.. Jag baaah : DÖÖÖÖÖÖÖ! xDhaha uschamejjen, men nu äre iaf borta :d fett soft denna veckan kommer vara! love it :D  30 grader t helgen ;)  tror ja :D gööööööööttt ii bööööööttt ;;) Nu vet jag inte va jag ska göra, sen ska jag iaf hem då kan jag nog ladda in bilderna :D Som sagt kommer nog inte blogga lika mycket nu under sommarn, har ni kanske märkt, men då å då kommer de ju såklart att  komma nnåra inlägg :D
LOve yah aaaaaaaaalll :D
här kommer en låt som på minner om emma för att vi sjöng den hela sista tiden, Minnnen de gumman! Jag älskar dej Emma waljestål , saknar dej babe♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback