Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

woohoo! SOMMARLOV! ♥

hejjsan ;)
nu var det äntligen dags idag vare första dagen på sommarlovet och det är sååå göttt! Vi hade skolavslutning igår och det var dryyygt ... -.- hahahha, sen så åkte jag med carl och hans mamma t skolan för att vi hade glömt nåra saker där som vi skulle ha med till felix ;)  sen¨åkte vi till åmotsförs så  då svängde i in hos carl å hämta saker å grillee , sen så  åkte vi till felix, vi gjorde inte så mycket hos felix, eller ja.. vi grillade , dampade typ lekte lekar ;) nåra badade men inte jag hahah ;) aja.. sen så gick jag å la mig vid typ kvart över sex på morgonen sen så väckte dom oss nio ;ooo VA SÅ SUR.. fast när jag vaknade börja carl å skratta för jag låg ihoptryckt i en fotölj ;o har träningsvärk i  hela kroppen nu fan! men det va kul! :) När jag kom hem så åkte jag till izabelle, somnade typ haha xD sen så kom pappa å hämta mig då åkte vi hem, kollade på tv:n sen åt vi goo mat, som man egentligen ska äta på midsomar.! ;p färskpotatis, sill (BLÄÄÄ) , och creme fräich (stavning xd)  ;) men nu sitter man här vid datorn :) ni får hade så bra, och ni får gå in på klässbolshögstadiums hemsida om ni vill se bilder på föreställningen eller typ fejjan! ;) hade bra pusshajj! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback