Ninni Karlsson- YOLO ♥
Dream until your dream comes true ♥ Följ mig på instagram- ninnikarlssonn PUSS :*

hemma nu ;)

hemma nu och har lite tråkigt.. men inte vart hemma på länge så lite skönt var det ju :) Sitter och lyyssnar på musik nu ;)  Idag ställde jag och ida klockan på halv tio.. Så åt vi frukost  å så :)  Sen skulle jag in till stan och repa :)  Det var kul.. fast vrickade typ foten och dansade inte ens! :o helt cepe xD Vi dansade till " Shakin at the high school hop" ALLA ska va med på den i projektet :o ! <3 Men jag tycker att det ska bli kul :) Nu ska jag fortsätta med datorn :) PUSSSSSHAJJJ! :) ♥




Amiriqra

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-01-05 / 08:22:11
BLOGG: http://amiriqra.blogstie.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback